هرچه مخاطبان به اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، بیشتر اعتماد کنند، احتمال خرید محصولات توسط آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. همچنین، هنگامی که خوانندگان به‌طور مداوم محتوای یک برند را می‌خوانند، دیدگاهشان نسبت به آن برند نه تنها از‌لحاظ اعتبار، بلکه از‌‌لحاظ علاقه به آن برند نیز تغییر خواهد کرد.

 یکی از رایج‌ترین اهداف بازاریابی محتوا، افزایش آگاهی از برند است. در‌واقع، هدف اصلی این است که مخاطبین، محتوای ارزشمند تولیدشده را ببینند و نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهند. این موضوع، نشان‌دهنده میزان تخصص یک شرکت است. محتواهای مرتبط با این هدف،  قالب‌های زیر ایجاد شوند:

  • ویدئوهای سرگرم‌کننده 
  • ایبوک‌ 
  • اینفوگرافیک‌
  • . با‌این‌وجود، با تلفیق یک سری داده‌ها و معیارها (KPI) با یکدیگر، می‌توان میزان آگاهی از برند را اندازه‌گیری کرد.
  • اندازه‌گیری نرخ رشد از طریق نظرسنجی
  • اندازه‌گیری ترافیک
  • اندازه‌گیری تعداد منشن‌های نام برند در شبکه‌های اجتماعی

مجله خبری فناوری اطلاعات، سئو، دیجیتال مراکتینگ و برنامه نویسی برند ,اندازه‌گیری ,یک ,نسبت ,آگاهی ,میزان ,به آن ,نسبت به ,آن برند ,برند را ,آگاهی ازمنبع

تحلیل های موجود در بورس

رابط کاربری

استاندارد های تولید محتوا

ساخت درگاه واسط بانکی

لپ تاپ استوک

بهینه سازی عکس ها

مراحل کارافرینی چیست

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه سوسه همه چی سعادت میرقدیم ها _ دانش پیما xxixx پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چشم انتظارم الان بخر تحویل بگیر سایت اینترنتی آخ مجله ی گردشگری کی سفر